Utelek<3



Vincent (Jag & Eddie) Var alldeles nyss och lekte med hans kompisar Kalle, Melissa & Oliver ute på lekparken. Dom gungade, åkte rutchkana, klättra i berget och jagade varandra. Hade jätte roligt... ♥
Hade med mig all packning ut så kom papsen dit efter jobbet nyss och plockade upp min lilla Vince.

Känns jätte tomt utan honom redan :-( Men det ska bli skönt att få sova ikapp lite imorgon !! Och jag vet ju att han kommer ha jätte roligt.. Känns bra att vi hade en sån rolig avslutning på dagen iallafall.

MAMMAS FINASTE ÄLSKLINGSVINCE I HELA VÄRLDEN . . .



Vi lekte lite på rummet innan vi gick ut också.
Eddisen sov för en gångs skull en halvtimma/timma själv förut =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0