19:47

Vilken solig härlig dag det varit... Fick en liten sovmorgon då Magnus inte behövde komma till plugget idag utan plugga hemma, så vid 8.30 flög jag upp för jag skulle lämna Vince på dagis och jag & Eddie promenerade vidare i solen till stan! Skulle handla lite olika preparat, bl.a en olja på hälsokosten eftersom jag alltid har så otroligt dålig matlust, kan sitta och tugga på en macka i en timma. Vill gärna inte bli smalare än vad jag är så hoppas på att denna olja ska hjälpa lite!

Köpte några öl till Magnus eftersom han och hans jobb skulle ut och äta ikväll och bowla! Vidare till Baby proffsen och köpte en flaska och andra nappar. (som tydligen brukas ge i sista utväg till bebisar som inte tar några andra nappar Timmee tippee, och Eddie tog inte dom heller ens såklart.. Haha men får fortsätta truga)

Sen mötte vi Pappa som åkte med sina gubbar till träningsläger i Båstad och hade min syster Mathilda med sig som ska va här över helgen. Vi åt lunch på "Linneas" och sen åkte vi hem igen.

Nu sitter vi och har tjejmys och pratar om hennes kompisar, klassen och sånt som hör ungdomen till. HAHAHHAA - Magnus har åkt, Vince sover och även Eddisen. . .

Mina finaste underbaraste barn!<3

Kommentarer
Postat av: Ragnardagny

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-06-24 @ 10:51:04
URL: http://ragnardagny.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0