11:44

Puh. Im tired :)
Lillemannen bestämde sig för att äta vid 03.00 inatt och sedan va pigg och överlycklig fram tills 5.30 typ och vid 6 vaknade Vince.. så jag får passa på att sova en timma snart känner jag.

Sofia skulle komma sen i eftermiddag också - Treevligt. Hon bär ju på barnens kusin i maggen ;) MYYYS. Första tjejkusinen!!!

Har ju jobbat i helgen och det gick jätte bra. Eddie hade bara asgarvat och varit överlycklig med pappan. Så har det alltid varit med vincent också. Pappa är sååå kul, och dom blir trötta på mig som går hemma jämt typ. Haha.

Mors dag igår. Fick sovmorgon och frulle on bed. Sååå uppskattat med sovmorgon<3 lovely. Man begär inte mycket nu för tiden...

Nä sova en stund va det ja!!

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Tack för din stöttande kommentar igår :) Förstår inte alls vad grejen var och har inte fått svar när jag frågade henne heller..



Hoppas du fick sova lite mer inatt som var!

kram kram

2011-05-31 @ 10:25:55
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0