20:46

Jag tror inte min Enbrel hjälper så bra just nu. Ryggen är stel och gör lite ont. Sprutorna går ut nu i Maj. Kan va det kanske. Hade tid hos en annan läkare på Vc idag. Han skrev ut vid behovs medicin (man får vänta så länge oftast för tid på Spenshult. Bara en läkare där) och kollade ryggen. När han läste mina journaler: "-Fyyy för att ha en sån svår Bechterew när man är så ung och småbarn" så hade han den där tycka-synd-om-dig minen.
Ja det är absolut inte lätt alla gånger men jag vill inte ha några "offer-blickar" för det är inte synd om mig.
Ibland kanske jag skrvier att jag har ont osv. Det är absolut inte för att få några sympatier, utan bara ren fakta från mitt innersta. Det kanske är jobbigt just då i mitt liv och jag skriver ju liksom av mig här, om livet.

Jaja.. annars har vi åkt buss till stan och handlat lite idag. Barnen har inte varit roliga att ha med sig. Så det dröjer innan jag tar med dom båda ensamna. Eddie verkar aldrig blivit mätt idag.. (trots att han spyr upp det varje gång. Kan man va hungrig änddå?) Ger ju han Semper2.. 150ml, ska jag ge han ännu mer trots att han ofta spyr upp det!? Vill ju inte göda ihjäl honom, han är ju ingen liten kille.. Hihi, tjockissmocken<3<3

Mormor, morfar & Mathilda
kom hit en sväng förut. Väldans trevligt med lite nära och kära från min släkt också =)=) Alla här är ju på Magnus sida liksom.. Dom hade iallafall varit på Ullared och då kör man ju igenom Kungsbacka. Vincent asgarvade och gjorde sig till när dom kom. Han ville bara ligga i sängen och läsa böcker med Gammelmorfar. Vincent är en riktig riktig bokmal. Han hade kunnat ligga i sängen dygnet runt och läsa.
Mycket bra tycker jag för man lär ju sig så mycket i böcker, för att inte prata om talet.

Föressten så vill jag gratta min älskade vän Emma som inatt födde sitt första barn. Välkommen till världen Alina.
♥♥

Emmisen några dagar innan bebin tittade ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0