Åååh -- Suuur.

Blir sååå ledsen. Varje dag jag hämtat och lämnat på Dagis det senaste så är det 2 barn som alltid puttar på Vincent och följer efter honom och ska ta hans saker och är allmänt elaka. Så säger jag till dom men dom fortsätter ändå, Så även idag när jag hämtade så var barnet, hans mamma, fröken och Vincent i på-klädnings-hallen så precis när jag öppnade dörren sa hans mamma "Nej- du får inte slåss" så stod Vincent helt sorgsen där bredvid :(

Han är liksom världens snällaste. Har aldrig slagit någon typ eller slår tillbaka. Han bara finner sig i det. Nu palla jag inte mer och fråga fröknarna om han håller på och blir slagen varje dag typ eftersom det är så varje gång jag kommer.. och sa att dom skulle säga om han inte heller är guds bästa barn liksom.. "-Nja vi finner oss inte i sådant här och vi har fullt upp med detta det senaste.. Vincent har aldrig nånsin gjort nåt elakt sen han börja här och det är de som är så sorgligt", sa hon... "-Jaha, sa jag.. för det är ju inte så kul om han går ute på lekparken och dom 2 puttar och slår honom varje dag och ingen ser". . .. .

Snyft>> så nu får jag för mig att dom gör så hela tiden och så va han jätte sorgsen när vi gick hem. Kanske bara fick för mig det nu bara för det men ändå.. Han är ju så snäll mot alla så önska nästan han skulle smälla tillbaks nångång även om dom såklart inte ska göra det heller.. Mammas finaste kille <3

Det braiga är att ena det barnet ska sluta snart.. Klart att barn alltid slåss ibland men inte kul när man ser det varje gång man lämnar & hämtar och aldrig nån fröken ser eller bara säga nåt tafatt till barnet om dom skulle se det och det bara fortsätter så =/=/ Då kommer jag fan bli fly förbannad. Inte på barnen för jag hatar att säga till andras barn även om jag fått säga "Så där gör man inte" de det senaste för ingen jävla förälder säger till sina barn. "Mitt underbarn liksom"... Jag tycker också som alla andra att mitt barn är ett Mirakel och helt perfekt men skulle han slå någon skulle jag bli helt vansinnig och få han att förstå att man inte gör så.. inte bara lite fjuttigt "näää men sluuuta nu Vinceeent" -- ÅÅÅÅÅH. Hur fan ska dom då lära sig?!

Kommentarer
Postat av: Fia - mamma till Lucas

Usch vad jobbigt.. Inget kul när det blir så och bara fortsätter :( Hoppas det löser sig snart!

2011-05-02 @ 18:59:30
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Det är verkligen inte okej att dom beter sig så. William har haft lite olika perioder då han har puttats o sånt, men varje gång tar jag tag i han. För jag vet att det inte hjälper att säga "men William, sååå får du inte göra" .. Man måste ta tag i dom så dom fattar allvaret i att man inte gör så.



Klart han puttas ibland ändå, men man måste ju visa att det inte är nåt man accepterar.

Kram

2011-05-02 @ 20:21:47
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Nina

Det finns verkligen föräldrar som inte säger till sina barn. Och om inte de sätter gränser för sitt barn kommer någon annan att göra det! Tyvärr men så måste det bli! Ha en bra dag!

2011-05-03 @ 11:20:08
URL: http://indi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0