Andra sidan stan.

Jag vill byta lägenhet till någon på andra sidan stan. (Där Allt finns. Stan, kungsmässan, sjukhus, jobb, Öppna förskolan, Bibblan) Jag känner mig låst så här "långt bort". Det är ju inte det egentligen men det blir ett meck varje gång man ska göra något eftersom man inte har körkort. Magnus har ju men när inte han är hemma. Allra helst med två barn. Jag vill bara kunna knalla hem lätt & enkelt om det blir för besvärligt när man är ute på aktiviteter ensam med dom. Jag drar mig liksom för att göra saker för att jag inte "vågar" åka iväg långt ifrån hemmet med dom.

Jag hade velat gå på Öppna förskolan iallafall 2 dagar i veckan. Nu blir det typ 1 gång i månaden. Eller bara gå till en affär & handla liksom. Härifrån är det såpass "långt" att man skiter i det. Vill inte behöva oroa mig för ett Bvc besök redan 2 veckor innan för att man måste åka buss först till stationen för att sedan gå en bit till, eller byta buss. Med ett barn gick det bra, och det kan gå bra nu också om dom är på humör, men vem orkar oroa sig.

Allra helst vill vi ju ha ett hus. Eller iallafall ett radhus men som det ser ut just nu måste vi vänta ett tag.
Men det finns ju lägenheter med egen ingång och en liten gräsmatta. På rätt sida stan. Det vill jag ha. NU.

Kommentarer
Postat av: Malin

Flytta till oss.... KOlla är underbart! Kram Malin och Eden

2011-05-16 @ 20:50:27
Postat av: Anonym

2011-05-16 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0