Byggare Bob #

Vincent har velat se på "Byggare Bob" i flera dagar, han har suttigt med sin Astrid Lindgrensfilm's baksida där det är reklam om Byggare bob så nu ska han äntligen få se den filmen.

Vi har grejat så mycket det senaste, så nu efter Dagis känner jag att vi får mysa till det och bara ta det lungt.
Vi ska lägga oss under täcket i sängen. Jag Vince & Eddie och titta på detta :-) Magnus jobbar kväll idag.

Har precis varit ute och långprommenixat. Träffa min gamla arbetskamrat som också hade fått en bebis.
Vi var på Hemköp och jag köpte lite gott att smaska på ikväll när jag är ensam - Nåt gott ska man väl få ha. Hihi.
Grillade innan gubben åkte också.. Yaaam !!


Kommentarer
Postat av: Tommymerete

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-05-26 @ 10:22:31
URL: http://tommymerete.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0