Gbg*

Fått en välbehövlig och härlig sovmorgon idag. Gjorde oss iordning och åkte in till Gbg, Slåttsskogen = Lilla Gbgvarvet där idag. Pappa sprang igå men då hade vi inte fått träffa honom så vi åkte dit idag och Hejade på syskonen mina istället. Jag har också sprungit fram tills Reuman började. Tänka sig ;-P Massa lopp & sånt. Haha, alla följer pappas fotspår typ.

Inte lika fint väder som jag hade hoppats på men det var uppehåll mesta dels av tiden. Eddie fick sitta i bärselen på Morfar och titta framåt på alla spännande saker. Vi tittade på sälar, fågar, getter & kycklingar. Gissa vem som va lycklig?;) Lekte lite på lekpark och sen strosa omkring lite. Eddie har varit övertrött hela dagen men inte kommit till ro riktigt när vi rännt så, så han har varit lite småkinkig. Somnade så fort vi kom hem nu, helt färdig. Stackars mammas bebis.

Åkte förbi Svärmor på middag innan vi åkte hem. Vincent är världens snällaste, ärligt alltså. Så lätt att ha och göra med, lyssnar typ alltid, är nöjd och glad och rolig. Ibland märker man inte ens av honom, medans han ligger på golvet och leker eller läser. Världens bästa unge.

Nu blir det sängen, cheddar-popcorn och Bigbrother live. Hoppas gurkan åker ut. Gött trött på honom - Surf**a. Hatar sura och bitta människor. Han är falsk och bara ute efter pengarna, och tror sjukt bra om sig själv. Sånt hatar jag. Därför hoppas jag att få se honom chockad ikväll. Tyvärr, du var inte bäst liksom ;)

    


Kommentarer
Postat av: Jennie (mamma till en liten flicka och en liten pojke)

Hej hittade precis hit. Såg att våra småkillar är nästan lika gamla. Min är en dag äldre bara=)

2011-05-22 @ 21:36:50
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0