Mcdonaldsss

Jag & Vince sitter och myser framför Pippi Långstrump. Han har varit på dagis och sen har vi lekt på Lekplatsen. Vi fick dock gå hem efter nån timma för Eddie satt i bärsjalen och det blåste nordanvind. Går knappt att va ute så sjukligt mkt blåser det. Störigt :-)

Annars är det mest lugna puckar som gäller här. Ganska skönt det också. Vi sitter och väntar på Magnus som spelar innebandy nu efter jobbet. Han ska plocka upp oss här hemma så ska vi åka till Mcdonalds och käka, och handla lite välbehövliga saker på hemvägen.

När vi kommer hem blir det att lägga barnen, hälla upp lite cola med is, snacka lite "skit" i telefonen with some friends och njuta av lite egentid med min babylove ♥ Älskar min familj oändligt mkt. Tänk vad jag är lyckligt lottad.

                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0