MysTid med killarna

NY VECKA IGEN.. Känns bra - Solen skiner och jag morgonmyser med mina små Prinsar som sovit hela natten- Eddie har dock hostat lungorna ur sig (Och gör fortf iofs) ! Stackars stackars lillprutten... Och näsan rinner så fick ta nässugen nu när vi gick upp. Blev nog lite skönare när jag satte han lite mer upprätt i Babysittern. Gosigos när man får världens största smajl så får man pratar med honom. Har för mig Vincent också var sån vid 3 månader. Kanske kommer in i en mer harmonisk tillvaro då? Hahaha .

Ska snart köra våra morgonrutiner och knalla bort till dagis vid 9.30. Vincent vill leka med Kaa(med betoning på A)lleee, säger han:-) Så ska jag ägna lite egentid och gos med bäbban min.

HEJHEJ.

Kommentarer
Postat av: Fia - mamma till Lucas

Ha en bra dag och hoppas att lillkillen snart blir frisk! :)

2011-05-02 @ 09:12:55
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Killmamman

hoppas lillkillen kryar på sig!

2011-05-02 @ 09:54:27
URL: http://killmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0