Oh my god

Morgonen började tidigt idag. Magnus är inte den bästa på att smyga. Han skramlar, dörren knisslar, drar ut stolarna i all hast och kissar med öppen dörr - Morr. Så våra kära barn vaknade kl 05. Ingen trevlig tid direkt.

Har tid för (en mkt försenad) efterkontroll på Mvc kl 13.00 idag. Är sinnessjukt nervös för jag ska sätta in en Spiral för första gången. Jag dör. Kan man få lugnande tro? Haha.

Vi får lägga oss i sängen om en stund och vila lite. Få en lite "middagsvila" innan vi åker. (Om det passar mina små herrar vill säga) Blir ju ingen sedan. Blir nog att knalla till bibblan och leka lite efteråt. Om man kan gå vill säga. Har läst massa skräckhistorier på Google. Hahahha.
Känns som jag nästan hellre föder barn igen än att göra detta. Hade vart gött att bli sövd. "-Hej.. jag ska sätta in en Spiral, kan ni söva mig tror ni?" ... Hahahha. Troligt.

Ska gå förbi och köpa Jordnötsbågar på Kungs meeeee. I LÖV IT.


Åh va jag längtar tillbaks till Sol & Värme<3

Kommentarer
Postat av: Fia - mamma till Lucas

Härligt att vakna så tidigt ;P



Hoppas det går bra idag! Det gör det säkert :) När jag satte in spiralen efter förlossningen med Lucas så kändes det inget alls :)

2011-05-17 @ 09:12:02
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0