Städa städa varje fredag och så varje jul, det tycker jag är kul.







Barnen ligger och ska vila middag och jag likaså.
Vi har precis haft lite besök bestående av Sara med hennes fina killar: Love & Alfred... Barnen har busat i typ 3 timmar och vi har tjötat en massa skit.
Hur trevligt som helst =)=)

Magnus började sin praktik idag, 3-4 veckor. Inom elektrikerutbildningen, sen är han färdig. Sååå gött att få in lite mer Cash igen, så att säga. Blir typ 7-16 jobb nu då, och det är vi inte så vana vid !

Måste verkligen verkligen storstäda här hemma i eftermiddag. Ge mig energi till det. Hade man vetat att det höll sig ett tag känns det som det hade varit värt det men när det ser likadant ut efter 5 minuter känns det meningslöst. Hhaha, men jag går hela tiden runt och stör mig och mår dåligt över allt bös så jag är väl tvungen. Har varit världens pedantaste människa innan men jag har gett upp det lite och ägnar den tiden till barnen istället.
Tar det värsta (Så att det SER fint ut, men skenet bedrar. Hahaha) istället och storröjer nån gång i veckan, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0