Trökarnas trökdag

Hallåååj Tisdag ! ! !
Magnus gick upp med killarna, bytte på dom & gav dom mat innan han gick till skolan. Då Kollade vi lite på Bollibompa, sen kom Michaela hit och tjöta en sväng. När hon gick badade jag båda barnen & mig själv. Fick springa upp och göra mat till Eddie mitt i allt. Haha, ja ibland kallar nöden  s n a b b t  & det kan se roligt ut ;)

Gjorde en snabb lunch med Bacon, ris & Currysås och nu sover dom middag.

Snöade ju imorse - Normalt... i Maj?! Typ 4 grader bara *Brr*, så har ingen lust alls att gå ut idag.
Känns som det kommer bli en riktig tråååk-dag =/

-- Tänderna är bra mycket vitare idag, redan efter första omgången. Ilar lite lätt, men är ingenting mot vad det kommer va imorgon... Oroar mig redan, hahaha!!!


Saknar mitt långa hår - Men snart igen sååå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0