TrolliS

Min älskade syster Mathilda är på besök!♥ Vi satt och pratade hela kvällen igår, typ 4 timmar på balkongen!
Himla mysigt. Imorse lämnade pappa av Kevin också innan han åkte vidare till Helsingborg.

Vi ska ta tåget tillbaka till Trollhättan i EF. Jag, Kevin, Mathilda & mina barn... Ska äta gott med mamma ikväll och mysa oss på uteplatsen.

Imorgon hoppas jag att Jessica kommer förbi så man får träffa det nya tillskottet Saga.
Dom har ju inte sett Eddie heller för den delen =)=)

Jaja - Myys att komma bort, även om det bara är tills imorgon kväll. TJINGALONG.


Kommentarer
Postat av: Emma

åå vilken fin bild =)

2011-05-09 @ 21:01:59
URL: http://diabetesemmis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0