Underbara liiiv.

Jag är så nöjd och tillfreds med mig själv och mitt/vårt liv. Har aldrig mått bättre eller varit lyckligare i hela mitt liv. Varje dag är så innehållsrika, roliga och värdefulla med mina älskade små pojkar. I have the time of my life ♥

Började dagen med Bolibompa i sängen för Vince. Han vaknar gärna vid 5.30 när Magnus ska gå upp till jobbet, då sätter jag på Tvn i vår säng och vilar vidare lite med Eddie. För jag gör bara inte morgon vid den tiden ;-D Vid 7 gick vi upp och åt frukost, fixade iordning oss alla inför dagen och knallade bort till Dagis vid 9.30.

Sen så har jag & Eddie myst här hemma hela dagen. Han är verkligen min prutt-bebi som tjuter av skratt för att mamma är såå rolig ;) Han har fått en bitleksak som han kan hålla i själv och föra till munnen. ♥ Såå dutti!! Stirrar helt hypnotiserat på den :-)

Så vilade vi en stund. Det är så mysigt, att ligga i sängen med honom på sin mage och lukta in hans ljuvliga bebisdoft. Helt underbart!!!

14.30 gick vi och hämtade Vince och gick till vår gård här utanför och spenderade hela eftermiddagen där med Sara, Melissa & Oliver. Barnen har haft superkul och var helt slut när vi kom in.

Då åts det köttfärssås och spaggetti till middag. Badade killarna och Vincent fick lite choklad framför bomppa "-Myyyys", som han själv säger. Hihi. Nu sover dom. Magnus har jobbat hela dagen och jobbar kvällen på sitt vanliga jobb nu också. Så jag ska fredagsmysa i min ensamhet. Men ska bli mycket skönt ändå =) Ska gå ut på balkan och tjöta lite i telefon en stund nu och bara andas ut och vara vara jag! :D
TREVLIG HELG....

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0