Vår Söndag

Igår jobbade jag extra.. från 15-21. Va skit jobbigt att lämna lillbebin min men det hade gått bra med pappan, såklart. På jobbet är det så himla mycket att göra så man hinner knappt tänka.. & det är bra, tycker jag :-D
Det var nog nyttigt att komma hemifrån lite ändå.

Sista helgdagen idag har spenderats hos barnens kusin (er) på förmiddagen, där dom fick leka (och tjivas) !! Lämnade lite försmå bebikläder till Jocke&Sofia som deras lilla bebi i magen ska få... =) En andra kusin till barnen<3

Sen åkte vi hem & åt och så kom Kalle med föräldrar & plinga på dörren så barnen har ätit och så har dom lekt.. Vincent har inte sovit middag så han ligger redan i sängen och vill sova, och då får han göra det.
 Han sover hela natten ändå.

Jag ska äta Chips och Dipp och halsa en massa iskall Cola med is i ;) Längtat hela dagen. Hihi.
Tv-kväll ♥
     K U S I N E R NA .                                PYJAMASDAXXX.                       

                                MYSSTUND INNAN Zzz.
                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0