Wonderful lördag

Superhärlig lördag verkligen. Trots att jag blev väckt av en full babe inatt som hade varit ute på krogen. Han tjötade i flera timmar och när jag väl somnar vid 4.30 skulle man ju upp sen 6.30 så man ha vart rätt tired idag men bara att gilla läget och va glad ändå ;)

Snäll som jag är så fick Magnus en låååång sovmorgon  (hihi). Jag tog Eddie i bärselen och Vincent i handen och gick över till Kalle och hans pappa och lekte i deras trädgård hela förmiddagen. Såå kul har dom ihop och är världens goaste mot varandra. Dom gillar varann såå mkt och lyser alltid upp när dom träffas. Bråkar aldrig heller, himla skönt.

Sen sov han middag Vince och efter det tog vi bussen till stan hela familjen, och tog en prommis dit som Magnus hade parkerat sin bil igår. Tog bilen och åkte till ett jätte roligt dagis här i stan och lekte där nån timma. På hemvägen handla vi lite lördagsgotti och när vi kom hem mumsa vi på lite revben.

Nu ska jag och babe'n min lägga oss i sängen och äta den nya marlaboun Kokos&Banan och kolla på film.
Får se hur många minuter vi lyckas hålla oss vakna för vi nickar till hela tiden - Zzz... :):)

Imorgon blir det in till Slottsskogen och kolla när syskonen springer Lilla Gbg-varvet. Hoppas på fint väder så vi kan strosa omkring bland alla människor, picknicka i parken, kolla på djuren och leka på den stora härliga lekparken. Känner på mig att det kommer bli en toppendag. Man har alltid lika roligt med Vincent.
Eddie sover ju mest. Hihi, men hans personlighet kommer ju mer och mer den också<3

Natti...



Oj. Synd att bilden blev såå mörk för Eddisen va supersöt när han somnade i bärselen.
Han har föressten börjat suga på tummen - Väääärldens söööötaste verkligen.
Man smälter samman ♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0