Fotografering

HALLOOOJJJJJ...

Tidigt imorses trippade
vi iväg till Dagis och lämnade Vince. Dom skulle fotograferas idag. Fick bilden till min mobil direkt efter det var tagit. Super super fint ♥ Min lilla kille!

Jag & Eddie passade på att sova en timma - Gooott.. Han sov ända tills 6.30 idag. Sovmorgon, och han sov länge på förmiddagsnapen utan att vakna hela tiden & krångla. Kan det va så enkelt för att jag provade att ge honom 260mg välling istället för 200 igår och idag?? HOPPAAAAAAS. Ska ialf fortsätta med det och se om det håller i sig.

Nu sitter Vince och kollar på Blixten Mcqueen i sovrummet och jag hoppas han somnar en liten liten stund.
Tänkte gått ut en sväng men som vanligt vill inte Vincent det när det börjar bli kallt ute. Rolig vinter det kommer bli då liksom. Haha jag får väl tvinga ut honom, men det värsta är att vi glömde overallen i Thn. Nu när det är svin kallt ute=/ *Brrr*

Nu gnäller lillfjärten ....


Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River & ägare av Bymandy.se

Vad roligt att du hittade till mig så att jag hittade till dig =) Ska absolut fortsätta följa dig. Som du säger så är det såå roligt att läsa mammabloggar och speciellt när dom har barn i samma ålder!



Hoppas allt är bra med er!

2011-11-16 @ 22:29:18
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: Sofie

Sv: nej bland vuxenvällingen.. vi kör den ju ikväll för första gången!! :)återkommer om hur det gick!! håller tummarna!!



Kramar

2011-11-17 @ 21:57:56
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0