Sova hela natten.

Vilken regnig och tråkig dag det har varit .. Det har ju bara öst ned hela dagen.. Inte kunnat gå ut överhuvudtaget. Jag blir såå rastlös över att va inne en hel dag. Det kan väl bli lite kallare & snöa isåfall så man kan ut o bygga snögubbar & åka pulka .. då kan man ju ialf komma ut !

Fick ett tips om att ge Eddie 2 flaskor välling när jag lägger mig, så hade hon gjort och hennes sov hela natten efter det.. och sen så har jag lagt honom utan att bädda upp med flaskan idag utan låtit honom somna själv i sin säng. Det tyckte BVC-sköterskan jag skulle börja med, då somnar dom om lättare på natten sedan också.
Är less på att gå upp & fixa välling 3-4 grr per natt och sen gå upp vid typ 5.00 ... Känns som det inte spelar någon roll vad man gör. SOOOOV unge liksom. Det är de goaste som finns;)

Ska väl lägga mig alldeles strax - Man vet aldrig hur länge man får sova ! ! !

(Är jätte julpyntat & mysigt här hemma nu=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0