TJENIXEN

Har inte haft någon energi till att blogga det senaste. Får väl försöka återfå den igen :):)

Jag & barnen var i Trollhättan hela förra veckan. Min kusin var och hälsade på ifrån Sundsvall som jag inte träffat på flera år. Vi hittade på en massa roligheter tillsammans allihopa. Var en sväng hos Jessica så barnen fick leka också. När vi kom hem så åkte jag & jobbade. På kvällen var vi bortbjudna hos våra grannar/vänner på middag. Vi spelade charader och barnen lekte hela kvällen - Myspysss.

Eddie fortsätter att vakna för välling 2-3 gånger per natt och vaknar sedan runt 5-tiden pigg och alert & vill komma upp. Känns som jag provat aaallt. Någon som har nåt tips? (Somna senare hjälper inte).

Nu sitter jag under täcket och njuter av tystnaden. Vi ska sätta på sista filmen Johan Falk innan vi lägger oss *Besatt i*. . Finns ta mig fan inga bättre svenska filmer<3

Imorgon bitti ska jag & barnen ta bussen till BVC. Vi skulle varit där för 2 veckor sedan men då var Eddie sjuk.

ÄLSKADE VINCENT. Han har börjar bli en riktig sömntuta som sina föräldrar.
Somnar vid 19.. Vaknar inte någon gång på natten (Har aldrig gjort i sitt liv),
och sover till typ 08.15 om man inte väcker honom. Ta efter honom nu, lillbrorsan :]


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte prövat ge honom nått som han blir riktigt mätt av på kvällen innan han lägger sig?

2011-11-11 @ 19:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0