18:10

TJENA MORSSSS. . . . :) :) :)

Sitter och myser med Eddie och My Man ;) Vincent är iväg på sitt första BioBesök någonsin med sin farmor - Nalle Puh. Vi får se hur detta har gått sedan.. Hihi.

Har haft skov like hell de senaste veckorna.
Pain Pain Pain. Mycket smärtstillande.
Imorse kunde jag knappt ta hand om barnen så Vincent fick va på Dagis hela dagen idag istället för till 12. Skulle ändå träffa läkaren på eftermiddagen också. Han såg stora förändringar i ryggen, fick kortisonspruta där.. i vänster bäckenled. När jag skulle gå så domnade hela benet  & foten bort, det bara vek sig när jag gick och stack i där. SJukt obehagligt. Har ju tagit dessa massa grr o aldrig vart med om det innan.. Jag skulle ju gå ändå till stationen så jag fråga om jag kanske skulle vänta 5 min eller när går det över?.. "-Ja ikväll ungefär" HAHAHA. Så det var en härlig färd hem.

Tillbaks till apoteket för smärtstillande. Nu är jag sjukskriven två månader till och börja med.

Värma på vetekudden nu, ta fram gottis så har jag en lång Tvkväll framför mig med först Ensam mamma söker och sedan Mitt stora feta syrianska bröllop :) Sjukt kul....

LEK & BUSLANDET MED KIDSEN I HELGEN:










Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig!

Kul att höra från dig, dina små pojkar ser så gulliga ut. Jag har stora barn Julia 18 år och Ludde 17 år. Ja.. du min Bechterews är mest i ländryggen och uppe övre ryggen en bit nedanför nacken. Jag har precis fått kortison i mina sakroillitleder dom är bra tycker jag, hjälper...

Jag kan också få väldigt ont i bröstbenet.(obehagligt) sticker och bränner....Även mina leder i fingrarna kan svullna och göra ont på höst/vinter..men jag kämpar på och har bestämt mig för att jag styr inte min sjukdom......

Kul att höra ifrån dig//Kram Mille

2011-10-24 @ 19:37:30
URL: http://bblogg.se
Postat av: Malin Larsson

Hej Emily!

Tråkigt att du har ont. Hjälper kortisonsprutan bra? Vad har du för mediciner annars? Jag är också inne i ett skov nu..ont i fingrarna framförallt tumleden på båda händerna, ländryggen och högerarmen. Jag hoppas att din kortisonspruta hjälper.//Kram Malin Larsson

2011-10-27 @ 19:07:47
Postat av: therese

fina småkillar du har. vad lustigt, jag ser att du är i från KBA, samma här :-)

må så gott

2011-10-29 @ 18:51:32
URL: http://annuentherese.blogg.se/
Postat av: Mille

Hej igen! Hoppas att du bättre.

Du frågade om mina mediciner var det va....

Naprozyn Entero och alvedon forte. och kortison sprutor lokalt, fungerar bra.....Tyvärr har min mage blivit sämre och sämre...vad äter

du för medicin? Kram På dig/Mille

2011-11-01 @ 21:32:27
URL: http://milles.webblogg.se/
Postat av: Malin Larsson

Hej Emily!



Jag hoppas att du mår bra, men antar att du inte mår bra eftersom att du inte skrivit något på 2 veckor. Jag hoppas att du får de mediciner du behöver för att må bra.// Malin Larsson

2011-11-06 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0