19:40

Sitter & väntar på Bonde söker fru. Jag & min älskade man är riktiga Tv-serie-nördar på hösten men det är ju sååå mysigt när det är rusk/mörkt ute & med tända ljus i hemmet.

Han har förövrigt brutit 2 fingrar och ena knogen flyttade sig till den andra. I fredags blev han nollad på jobbet på Liseberg. Då körde de 5-kamp och skulle slå på någon boxningsmaskin. Chefen hällde i dom alkohol hela tiden så dom var väl inte i sitt nyktraste tillstånd så han slog med all sin kraft bredvid in i en betongvägg. Skönt. ((Dom fick föressten gå klädda som tjejer med bröst, klänning & läppstift hela kvällen. HAHAHA:))

Så han har gått i 5 dagar med detta innan han åkte in igår. Helt sjukt hur han klarat det men han åker inte in i onödan så han har trott att det ska gå över av sig självt. Men igår på jobbet blev det ännu värre så han spytte av smärtan. Fick åka till Akuten och dom såg att det va brutet och skicka han till Varbergs sjukhus där dom fixa rätt knogen och gipsade honom. Så nu blir han hemma med oss i minst 3 veckor.

Lite mysigt för oss att va tsm hela familjen men inte kul med gips såklart, och han vill ju inte va hemma när han är lärling men vad ska man göra? Så imorse fick jag sova. Härligt...;)

Idag har jag & Eddie tagit bussen till Kungsmässan själva. Strosat runt i lugn & ro. Mysigt faktiskt. Förberett lite inför Magnus födelsedag imorgon. Han blir ju 30 bast. Riktig gammel börjar han bli. Men lite charmigt tyycker jag. Hihi. Med lite äldre sambo. Är glad att jag inte har någon som är lika gammal som mig för det känns skönt med en mogen man att leva sitt liv tsm med och skaffat barn med ♥

Tv var det ja ! !  NATTIII



ÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR TILLBAKS TILL CYPERN OCH 45GRADER<3
NÄSTA RESA KOMMER BLI ÄNNU BÄTTRE MED 2 SMÅ BARN !!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Svensson

Hej! Jag känner mig så dum som frågar, men sökte på google om höftledsoperation och läste att du har gjort det. Jag har också gjort det, tre månader sen på tisdag. Jag är bara 19 år och har så många frågor som jag inte har någon att ställa.



Nu till det dumma, jag ser att du har barn och det är något som jag också vill ha längre fram i tiden, men det jag tänker på är hur man gör när man ska ha sex. Tänkte så att man inte gör något fel så den kommer ur led, vilket verkligen inte får hända.



Förlåt för frågan men skulle vara väldigt tacksam för svar. :)



skriv till mig på http://miiickaan.bloggplatsen.se



// Mikaela

2011-09-11 @ 22:47:00
URL: http://miiickaan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0