H e l g g g . . . .

HUUUR hinner man blogga som tvåbarnsmamma där båda är små?! I don't get it. Tycker det är såå tråkigt att det blir glappigt själv nämligen så jag ska försöka få in sisådär 3 minuter per dan. Det kan ju inte va omöjligt ialf:):)

Det är fullt ös medvetslös här, as always. Men vad skulle man annars göra för kul på dagarna liksom(?)
Vi är nyss hemkomna efter en lång och härlig prommis hela familjen. Tog svängen förbi hemköp för lite tillbehör till maten och lite fredagsmysss såklart!! Gick förbi Vince's älsklingslekpark där det finns en jätte stor rutchbana. Han är inte alls feg längre, han bara kastar sig iväg helt orädd. Det är så kul att se!

Jag & Eddan har även varit på Babycafé idag. Det ska bli rutin nu varje vecka. Han uppskattar det verkligen nu.
Han skrattar och stojar. Efteråt är han slut så istället för att mamman får kämpa ihjäl sig vid varje läggning så stupar han bara i säng - LOVELY, om ni frågar mig.
Vi har dessutom märkt att han vill leka med Vincent i hans rum nu. Han kan ligga där i timmar utan nåt som helst gnäll. Vi är helt chockade jag och Magnus. Det blir nämligen gnäll efter 2 min utan uppmärksamhet direkt annars.
Så vi har haft två harmoniska dagar här.. Fortsätt sååå^^ ;)

Har precis ätit sinnessjukt god fredagsmiddag, och nu myser vi med barnen framför Tvn med tända ljus. Ska snart lägga dom små liven och ha lite vuxen-tid med Filmmaraton. . . .
T R E V L I G   H E L G ! ! ! !

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0