if you find me. i´ll be yours in a heartbeat.



Har jobbat några dagar denna veckan, passat på när Magnus ändå varit hemma.
Igår var dom på lekparken innan jag mötte upp dom. Då visste vi inte att Vince the prins hade 39.5 i feber =/
Så sen igår förmiddags har vi bara haft innemys. Han har fått massa festis & Päronsplit. Han har nog njutit till fullo av att få göra lite som han vill =) Men han är verkligen sjuk. Snoret rinner och han är helt blank i ögonen. "-Ojkaj inte gå", säger han när han ska gå till sängen! Magnus köpte Tomas&Vännerna - filmen som han tjatat om så länge. Han blev så lycklig och sprang fram till mig och visade när han kom hem. Han har sett den om och om och om igen. "Tomas och vääääääännena" <3

Jag & My Babe sitter nu och smuttar på ett glas rött och väntar på Bonde söker fru - Lite OnsdagsLyxx sådär :):):)





Kolla vem som sitter där borta - Haha.




W I T H O U T   S A Y I N G   A   W O R D   U   C A N   L I G H T   U P   T H E   D A R K . . .

Kommentarer
Postat av: Marie, Mamma till William & Linus ♥

Den är köpt i Turkiet :) En äkta kopia xD

2011-09-28 @ 20:22:43
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Finns även en dagens bloggtävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag och andra spännande tävlingar med fina priser som löshår,iphoneskal, heminredning, osv:)

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-09-28 @ 20:26:19
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0