KalajseTTT . . .

Firade Babe'ns min 30årsdag igår med Släkten. Han ville bara fira med dom närmsta men ändå blev lägenheten knökfull. Vi bjöd på Smörgåstårta, en mockatårta, kakor, chips, ostbollar, massa dipper och godis. Vin, whiskey, öl och dricka. . . Jag och Sofia höll oss till Cola ;)

Hon & Jocke hade ju med lilla Millie också. En vecka gammal. Så mysigt. Men jag är ändå ganska glad över att Eddie är 7 månader nu. Det är väldigt mkt dom första månaderna. Nu kan man slappna av & varva ned lite.
Dom fick vår bärsjal som är så användbar och mysig när de är små bebisar.

Min Pappa & syskon kom också och firade. . Och sen hans släkt då såklart. Dom stannade hela kvällen och det var väldans trevligt faktiskt :) Han fick en Kaffebryggare som vi varit i stort behov av läänge eftersom Vince kasta en boll på den andra så den gick sönder. En OBH-Nordica av hans syster. Så himla himla snällt verkligen. Vi har det samma märket i mixern och brödrosten också nämligen. Sen fick han massa fint av de andra också.
<3

Idag har vi umgåtts med Pappa på morgonen innan dom åkte. Jag sov ett par timmar. Sååå trött som vanligt.
Nu på eftermiddagen har vi vart ute några timmar och lekt. Jag & Magnus leker nästan värst på lekplatserna.
Men kul juu;)

Blir slappt nu resten av kvällen. Eddisen har precis somnat och Vncent ska också snart få lägga sig.
Tända ljus och lite gott kvar från igår ... Mums # Som en riktig lördag ska va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0