12:47

Mmm.. Har haft en härlig sovmorgon idag. Vi har tagit varannan dag i flera veckor nu. Hur lyxigt som helst.
Men på måndag börjar verkligheten igen!

Vincent är bättre idag. Hade 37.8 så jag hoppas inte den går uppåt igen. Duschade nyss av honom, bort med alla sjukbascilusker. Nu ligger han och sover. La Eddie också men när jag skulle gå så låg han med världens leende, så det blev ingen sovtur för honom just nu ;-P Jag tog gårdagens Pizza-bit till Lunch så han ligger på golvet och gnager på Pizzakanten - Helt överlycklig.

Har en Kallop puttrandes på spisen. Hur höstmysigt är inte det!!? . . MÅSTE komma ut lite i eftermiddag, man blir helt galen av att vara inne flera dagar i sträck.

Imorgon kväll ska jag & Babe gå på : Frölunda / New York Rangers inne i GBG. Vad gör man inte för sin man?;)
Nä men det ska bli kul att komma iväg lite själva. Svärmor kommer hem till oss & passar barnen. Känns bäst så dom får sova i sina egna sängar och vi slipper släpa iväg dom sedan när dom somnat.

Nu ska jag ta hand om min lilleman som genast blev trött & gnällig.
TJOHOOOO !!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0