08:49

HELGEN ÄR HÄR !!!:D
Lovely !!


Gick upp 5.30 igår morse. Gjorde iordning mig själv, väckte sedan Eddie & gjorde iordning honom & sist men inte minst väckte jag Vince & gjorde iordning även honom. Då knallade vi upp till dagis & jag lämnade av dom innan jag gick vidare till bussen & jobbet. Efter jobbet var jag på möte, sedan banken och vidare till bussen igen och en liten prommis för att komma till dagis och hämta de små knottarna igen. Inte så roligt dock för Eddie har skrikit / gnällt hela dagen vad dom än har gjort=/ Han är ju sån hemma men på dagis/ÖF brukar va det enda stället han är nöjd på. Kändes sådär kul! :( Jag vill inte att nån som inte känner honom eller kan hans rutiner som jag ska ha hand om honom när han inte är belåten. Snyft. "-Huuuur orkar du, Emily..? Och ändå va glad & positiv?"
Då blir jag också ledsen för jag vill inte att någon ska tycka att min lilla bebis är jobbig. Men det är ju såklart påfrestande när han aldrig nånsin är nöjd =/ Fått en ny tid till Barnmottagningen den 9e. Hoppas dom kommer fram till något annars kommer jag få ha ont i magen varje gång jag går till jobbet !

Idag ska vi åka till Lek & Bus landet. Möta upp pappa och mina syskon där också!
Myspyssss lördag. Ikväll blir det Mello såklart och massa gottigheter.
Jag ♥ Helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0