Bye bye Mammaledighet.

Det är med blandade känslor som min andra (och sista) mammaledighet idag är över och jag ska återgå back to work ikväll ..

Antar att det kommer bli en om möjligt ännu stressigare tillvaro med lämning tidigt på mornarna med två småttingar innan man cyklar till jobbet, sedan hämta och hem för att få ut maxtid av tiden man missat. När man redan är trött efter jobbet=) Men det är bara att kämpa på. Det kommer faktiskt bli skönt att komma ut och göra lite innat imellanåt. Blir ju kvällar + helger så det blir inte så många tidiga mornar.

I helgen var vi på 40årsfest för min faster i Vargön med hela tjocka släkten. Var riktigt kul att komma ut på lite galej och vi dansade hela långa natta !!:D

En snygg bild tagen på mig. HAHAHHA:
Och det är precis när vi anlänt till festen så det var inte så illa som det ser ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0