Jobbhelgen

11:58

Jag & Vince sitter och kikar lite på film efter att vi plockat, dammsugit och duschat. Eddie sover och är inte bra alls. Det har gått runt för dom båda och dom blir aldrig riktigt friska. Hostar, feber, spyr och allmänt påverkade.

Idag är han feberfri ialf så jag hoppas det kan bli dagis imorgon. Magnus fick vabba förra veckan för det är inget jag vill göra redan första veckan. Men det är ju såna tider nu så det aldrig går över riktigt.

Har haft en jobbhelg så är ledig idag. Umgås lite med mina små hjärtan.
Börjar längta nåt fruktansvärt till vår/sommar så man kan hänga ute hela dagarna och bara knalla ut utan ytterkläder !! Känns nästan inte som det är möjligt;)

Igår började Bigbrother igen. Det är ju ett väldigt patetiskt program egentligen och ganska tragiska människor men det är fruktansvärt underhållande och det är väl det som gör att man fastar!



Får se vad vi ska underhålla oss med resten av dagen. Får väl vara inne och friska till dom små. Men lite frisk luft hade fkt inte skadat. Även om ingen av oss tycker det är så lockande just nu med kyla och grus överallt. Haha. Ska göra iordning lite Tacos tills vår älskling kommer hem !!! :-D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0