Då var det vardag igen =)

Hej på er Goingar... :):)

Då var ytterliggare en härlig helg förbi! Går så himla snabbt verkligen. Hela lördagen försvann ju också då jag jobbade på Majgården till 17.00 ...

Söndagen spenderade vi på "Djungelrummet", det är ett busland i miniatyr typ som ligger här i KBA. På freeport. Barnen älskade det. Eddie också, han börjar bli så stor nu så han uppskattar sånt! Hihi. Och sedan på middag hos svärfar där barnen lekte med kusin Leo.

Snart ska ju min lilla lilla lilleman börja på Dagis =/ Finns ingen möjlighet att gå hemma längre när Magnus är lärling och jag mammaledig. Pratade med chefen på Signeshus och jag får börja där i mitten på februari, så fort han är färdig inskolad. Som tur är så blir det inte såå mkt på Dagis. Jag jobbar ju helger (och är då ledig två dagar på veckorna) och kvällar. Då kanske jag lämnar vid 14 och Magnus hämtar vid 16.30 ...

Känns inte alls kul att han redan ska börja. Mår riktigt dåligt faktiskt. Vincent började när han var 1½ och det kände jag att det var alldeles perfekt och han var verkligen mogen för det.
Dock så är ju Eddie väldigt gnällig hemma och jag tror han kräver mer stimulans, så så sett så är det ju bra för honom att få leka och se barn ett par timmar.När vi är på ÖF så är han hel lugn och hur harmonisk som helst när han får se andra barn. Sover hur bra som helst efteråt i flera timmar (som han verkligen inte gör hemma annars). Så det blir nog bra. Bara det ständiga dåliga samvetet för allt. Mina små ♥

Vi har precis varit ute på prommis. Vincent va jätte ledsen och ville bara hem, så det var la sisådär trevligt.Fick gungat Eddie snabbt medans Vincent låg på marken och skrek. Lovely;)

Nu vilar Vincent framför "sjöjövaj fabbe fajfajs faj" efter dagis. Han är alltid helt slut, trots att han bara går 5 timmar 3 dagar i veckan. Hahha:) Eddie ligger och försöker sova middag. Går la sådär.
Ska snart göra hemgjort mos, köttbullar och brunsås - Love it - Och vänta hem våran fina bäääjb !!! ('v')

ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE ! ! ! Du har gett mig de ljuvligaste
barnen i hela världen. . . Du&Jag =   ♥   Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0