Eddie 1 år idag ('v')

Är det en vanlig dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Eddie's födelsedag. HURRA - HURRA - HURRA . . . . . 

Mammas lilla busbebi blir 1 helt år gammal.
För ett år sedan så fick jag precis värkstimulerande dropp vid denna tidpunkt efter att vattnet gått under natten. (efter 2 dagars igångssättningsförsök") och kl 17.34 såg han dagens ljus för första gången.

Ett år av djup innerlig lycka och kärlek! Du är den mest goa underbara ljuvligaste lillbebis som finns.
Och jag kommer älska dig av hela mitt hjärta tills den dagen det slutar slå! ♥
 
Kl 06.00 ställde vi klockan för att gå in med "frulle-på-sängen" till honom med tända ljus och paket och skön allsång;) Han vart liteee småchockad sådär. Hihi.

Nu sover han en liten förmiddagslur och när han vaknar ska jag & barnen åka ned till stan o äta Kinamat till Lunch, sedan hem & göra tårta och blåsa ballonger tills kalaset ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0