HemmaDag

Har städat & trixat lite denna förmiddag. Det blir aldrig färdigt här i hemmet men man får göra så det ser något sådär anständigt ut ;)

Vincent sa alldeles nyss "-Jag vill ha en apa hemma, mamma" .. Hahhaa, jo men det ska jag ta & fundera på. Hihi. Han har varit på Dagis fram till 12.15. När jag & "lillbebin" min hämtade honom så fick dom gunga utanför dagiset. Eddie blev så lycklig som jag aldrig sett honom innan. Va ett tag sedan han gungade sist. Han skrek av skratt. Lilla godingen min<3

När vi kom hem fick dom bada tillsammans och det älskar dom också. Nu sover lillgrisen en stund och jag ska snart ställa mig & göra Korvstroganoff !! Namnam.


I Trollis var det minsann snö!


Mina goa små älsklingar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0