I wish nothing but the best for you



Eddie är i Thn och vi försöker njuta av att sova på natten och att få ägna lite tid till bara Vincent (Nästa månad är det hans tur att få åka själv till mojmoj o mojfaj) men det känns så jobbigt.. Gråter bara jag tänker på min lilla bebis :( Fyy va jobbigt det är.. Men dom behöver ju lite egentid båda två imellanåt. Vincent är jätte harmonisk o njuter av att ha mamsi o papsi för sig själv och det vet jag att Eddie också kommer göra nästa månad.
All fokus på bara en. Dock känns det som han ska känna sig övergiven o att vi inte vill ha honom här =/=/=/
♥♥
Imorgon ska han få komma hem
och då ska jag pussa & krama massor på min lilla !! Gå till Öppna förskolan med bara honom så han får full fokus av mamsi.
Man blir helt galen av kärlek med två barn. Man vet inte hur man ska dela ut den för man vill ge precis lika mkt till båda hela tiden och det är ju lite svårt.
Men jag älskar dom så mycket så att det gör alldeles ont i hela mig.

Saknar dig mammas bus bebi.. ♥ Älskar dig mest i hela världen!



♥ Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
...
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge ♥

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Och jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

('v')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0