Lite bilder från Julafton :):)






Lååångt inne i Kalle-Anka-Tittandet :D



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Fin blogg och fina bilder :)

Jag hittade hit av en slump när jag sökte efter fler som har beschtrew och som försöker få barn (någon hade tipsat om din blogg på familjeliv) och jag måste säga att det är fantastiskt härligt att läsa om någon som har sjukdommen och har två fina barn. :)

Tack för lite inspiration och känslan av att det går trots beschtrews!



//Johanna

2012-01-10 @ 21:12:57
Postat av: Emily- Mamma till Vince&Eddie('v')

SVAR:

Hejsan!!!

Tusen tack .. :):)



Ja jag är jätte stolt över två friska barn. För jag har verkligen kämpat för att få dem. Har varit allt annat än lätt, men man måste ju bara orka.



Men jag är ju en av de få som blir sämre under graviditeter. Många blir ju bättre som gravida.



Lycka till och berätta gärna hur det går sedan=)=)

2012-01-10 @ 21:47:16
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0