Jan. 3, 2012

Det är storm och regnet öser ned denna dagen. Vi var sugna på att hitta på något i förmiddags jag & barnen men så kom jag & tänka på alla andra dagar vi kämpar oss iväg på något i sånt här väder.. Man står helt pisseblöt och barnen skriker. Då ångrar man sig ganska rejält & det var inte längre värt det;) När jag kom på detta kändes det inte så lockande längre;)

Vi har alltså bara varit inne. Städat ut julen (Jag har städat, dom har rivit;), tänt ljus, sett film, pusslat, badat.
Nu har vi en Kallops som puttrar på spisen och en kladdis i ugnen ♥
Min älskade syster sitter just nu på tåget hit till oss, så vi får lite sällskap medans bääbi jobbar !!!

((Vincent älskade Astrid Lindgrens teatern. *Jag med* Hihi))

VINCE BLIR KLIPPT AV PAPSI IGÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0